TELE-
MARKETING

En plats för dig som vill utveckla dina säljkunskaper och öka dina erfarenheter. Vi satsar på utveckling och kommer ge dig möjlighet att växa i den takt du vill.

Vad är telemarketing?

Telemarketing innebär att du ringer personer och erbjuder dem en tjänst eller produkt. Du som säljare är väl insatt i vad du säljer och kan svara på alla frågor som kunden kan ha. Som säljare har du alltid en coach eller teamleader att vända dig till och vi jobbar ständigt med utveckling och förbättring. Vi jobbar mot tydligt uppsatta mål och strävar efter att växa.

Interna möjligheter

Sales Coach

Vidareutbilda dig till Sales Coach, få ny kunskap & våga växa 

Sales Unit Manager

Vidareutbilda dig till Sales Unit manager, få ny kunskap & våga växa 

Associate

Utbilda dig till Associate som ett första steg i din karriär

Teamleader

När du har vidareutbildat dig till Teamleader kan du växa ännu mer och gå från junior till senior 

Sales Manager

Som Sales Manager ansvarar du för din egen avdelning och har kommit en bra bit i din karriär

”Man kan jobba i sin egen takt och på så vis utvecklas precis så snabbt som man själv ger sig möjligheterna att göra."

– Säljare på Devi

Att jobba med telemarketing

Hur är det att jobba med telefonförsäljning?

Att jobba med telemarketing är både utmanande och roligt. Det kräver mycket kunskap om produkten eller tjänsten som du säljer. Du kommer få med dig många lärdomar och erfarenheter som du kan dra nytta av i livet. Allt från att bli bekväm att ringa samtal till att lära dig att hantera olika människor. Försäljning är grunden i samhället, alla jobb skapas för att något säljs – har du lärt dig konsten att sälja kommer du vara attraktiv på arbetsmarknaden.

Jobbet kräver att du vågar vara dig själv, social och nyfiken. Du sätter dina egna gränser och vi ser till att mätta dina behov och ger dig de bästa förutsättningarna för att utföra ditt jobb.

Customer Sales & Service

En annan del av telemarketing

I rollen som Customer Sales & Service agent är du en ambassadör och rösten utåt för företaget du representerar. En välfungerande Customer Service har en direkt påverkan på företagets tillväxt, du och ditt teams arbete är av största vikt för att vinna tillbaka och hjälpa kunden som ringer in. Du kommer bli en del utav ett drivet och vinnande team som ansvarar för att, med olika verktyg, lösa problem och utmaningar som får kunden att bli nöjd och stannar kvar i företaget du representerar.